Vajíčková "Bánovecká" nátierka

Túto nátierku u nás milujeme, vďaka kolegyniam mojej best friend z Lábu som sa dostala k tomuto chutnému receptíku, preto posúvam ďalej. Doteraz sme robili vždy vajíčkovú z masla, či syrokrému, avšak chuť Bánoveckej obyčajnej neochutenej nátierky ju posunula za obzor ďalej, aj keď neviem, či som si ju presne zapamätala, no niektoré ingrediencie možno stále obmieňať :-)

POTREBUJEME:
1 neochutená väčšia bánovecká nátierka
5 vajec uvarených na tvrdo
šunka nakrájaná na jemno
žltá paprika a šunka nakrájané na jemno
1 ČL horčice
1 PL kečupu
mleté korenie, soľ




Uvarené vajíčka nastrúhame na jemno a zmiešame s bánoveckou nátierkou a ostatnými surovinami, vymiešame, dáme najlepšie na čerstvý chlebík a zjeme :-)
Ja som tentokrát nedávala šunku, lebo sme doma nemali, ale aj tak je vynikajúca. Niekedy dávam aj červenú alebo zelenú papriku, najviac nám však chutí žltá mäsitá. A ku chlebíku samozrejeme tiež musí byť, ale to je výborná aj klasická záhradná .... už len dodám, že často krát potešia chuťové bunky aj úplne obyčajné veci, ako napr. táto pomazánka...:-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára