Farfalle s pórom, šunkou a kukuricou

Ďalšie veľmi rýchle a zároveň chutné jedlo na večeru pre moje deti, ktoré milujú cestoviny s rôznymi omáčkami. Táto je veľmi jemná, čo do chuti, preto je vhodná práve pre deti. Avšak chutiť bude dúfam aj dospelým :-)


POTREBUJEME:
1 balík farfalle
1 šľahačku
100 ml zeleninového vývaru
1 veľký pór
3 strúčiky cesnaku
1 väčšia konzerva kukurice / môže byť aj balík mrazenej
125 g šunky
50 g parmezánu
bylinková soľ
PL masla



Uvaríme si farfalle podľa návodu (s pridaním olivového oleja a soli). Na masle si opečieme do mäkka pór nakrájaný na kolieska a cesnak nakrájaný na menšie kúsky. Potom pridáme šunku a opečieme. Na koniec pridáme kukuričku, zalejeme vývarom a šľahačkou, pokoreníme bylinkovou soľou a povaríme cca 6 - 8 minút a pridáme parmezán, ešte prevaríme, aby nám to trochu zhustlo a hotovo :-) Do omáčky zamiešame uvarené farfalle.


 Reakcia detí: mňám :-) darmo, najjednoduchšie jedlá sú často krát tie najlepšie... a s obmenou sa dá ľahko vytvoriť aj vytvoriť aj vegetariánska verzia, alebo zameniť šunku a kukuricu za šampiňóny, ktoré však dlhšie opekáme, kým pridáme šľahačku.


5 komentárov:

  1. Táni, tak to sme na rovnakej vlnovej dĺžke :-))) (dúfam, že tak nejako sa to vraví)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ano, uz som sa pozrela, som sa usmiala, parada! .-)))

      Odstrániť
  2. A som rada, že deťom chutilooooooooo ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tanička, tak toto urobím ja zajtra mojim detvákom. Tiež milujú cestovinky s rôznymi omáčkami. A ja by som si teda dala tiež, ale táto kombinácia nie je pre mňa :((. Jedine žeby som zhrešila :-p.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rikinka, zhresit sa sem tam moze .-) Ja cestoviny nejem velmi tiez,lebo mi nerobia dobre, ale omacku vzdy ochutnam :-)) a taaaak by som si dala, dufam, ze budu chutit teda aspon detvakom :-)

      Odstrániť